Gdyby wszyscy politycy mówili jedynie o sprawach, na których się znają, byłoby o wiele ciszej na świecie. Groucho Marx

basen ul Warszawska Gliwice

aaaaIndustrial Escapeaaaa

Temat: : Czy w Gliwicach lub okolicach jest gdzies kick?
W Gliwicach jest Muay Thai na Warszawskiej a konkretniej na obiektach basenu; nie pamiętam dni ani godzin treningów ale chyba była to niedziela do południa a cena koło 80zł No nie zupelnie... Cytat: Gliwice instruktor: Tomasz Błach miejsce: sala tren. ul.Konarskiego 22 Politechnika wt. 17.30 - 18.30 nd. 10.30 - 11.45 Cena (glowy nie dam, bo kaski nie ma i chwilowo nie...
Źródło: war.budo.net.pl/viewtopic.php?t=18619



Temat: ZOSTAŃ KAPITANEM NEMO!
24 stycznia kryta pływalnia „Delfin” przy ul. Warszawskiej 35 przeistoczy się w podwodny świat dużych i małych. Pod koniec zimowych wakacji mali gliwiczanie i ich rodzice będą mieli niepowtarzalną okazję, aby ... biletu wstępu na pływalnię będzie można zejść na dno basenu w stroju płetwonurka. Liczba miejsc zostanie ograniczona prawdopodobnie do 10-15 par, zatem już dzisiaj prosimy o wcześniejsze wpisywanie się na listę chętnych. Zgłoszenia przyjmuje Artur Rosołowski, tel. 0601-472-166, e-mail: nurkowanie@uninur.com – zawiadamiają organizatorzy imprezy. (kik) źródło UM Gliwice
Źródło: forumgliwice.com/viewtopic.php?t=4527


Temat: Basen/Gliwice/Warszawska - kiedy najlepiej ?
on 2005-11-16 00:12 dooh said something like this:[color=blue] W jakich godzinach najlepiej wybrać sie na basen na ul.Warszawskiej w Gliwicach zeby nie trafic na WF jakiejs szkoly albo na dziki tlum...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=18746


Temat: Basen/Gliwice/Warszawska - kiedy najlepiej ?
Użytkownik "dooh" <dooh@wp.pl napisał w wiadomości news:11azhd9v0759d$.13cim5ecoj4v9$.dlg@40tude.net...[color=blue] W jakich godzinach najlepiej wybrać sie na basen na ul.Warszawskiej w Gliwicach zeby nie trafic na WF jakiejs szkoly albo na dziki tlum ludzi po pracy.[/color] Jeszcze moze byc wt - 10-12 lub piatek tez 10-12, ale najlepiej pojechac na Warszawska i zerknac w grafik przy kasach. /am
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=18746


Temat: Gliwice/Knurów, który basen najlepszy?
Gliwice/Knurów, który basen najlepszy?   No właśnie, za niedługo trzeba będzie wrócić na studia, a że ostatnio w końcu regularnie pływam, nie chciałabym tego przerywać. W Gliwicach znam 3 baseny: na Warszawskiej ... jakieś inne? Podobno jest też basen w Knurowie na ul. Szpitalnej, o dziwo to właśnie tam jest najłatwiej dojechać autobusem z okolic akademików. Ale niewiele o tej pływalni słyszałam, warto? Btw....
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=359584


Temat: basen gliwice ul warszawska
witam kupie karnet na basen przy ul warszawkiej w gliwicach... czesto ludzie dostaja z pracy i nie chodza moze jest ktos taki na gupie lub zna ktos taka osobe pzdr kilwater...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=20821


Temat: Gliwice- basen ul.Warszawska.
Witam. W jakich godzinach jakiego dnia warto wybrać sie na basen na ul.Warszawskiej zeby nie natknąć się na szkołe, przedszkole lub inny tłok (emeryci, zakłądy pracy)? Interesuja mnie dni pracujace po...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=21208


Temat: Basen/Gliwice/Warszawska - kiedy najlepiej ?
W jakich godzinach najlepiej wybrać sie na basen na ul.Warszawskiej w Gliwicach zeby nie trafic na WF jakiejs szkoly albo na dziki tlum ludzi po pracy. -- [ d.o.o.h. - Device...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=18746


Temat: Komunikacja miejska
... Dąbrowy Górniczej). Obie obcięto w marcu. Cięcia dotknęły również linię 22 z Dąbrowy do Czeladzi. Od 1 września tramwaje linii 1 i 4 zniknęły z Gliwic. PKP zlikwidował zaś część ekspresów...
Źródło: forum-sosnowiec.pl/viewtopic.php?t=129



Podobne

Cytat


Ach, ileż moli widnieje w dziełach kompozytorów.
Abecadło: pierwszy stopień do mądrości. Przysłowie rosyjskie
Jak wielka jest przenikliwość ludzkiego umysłu! Galileusz
Emancypacja jest macochą nowoczesnej kobiety. Szuman - Fikus R
Depositum nisi gratuitum nullum est - przechowanie, jeżeli jest bezpłatne, jest nieważne.